4 Mayıs 2014 Pazar

Ansızın...

Hasssss… modunda sorgulamaya başladım ben. O da sen gay panda değil misin dedi. Bazı yerlerde adımı aynı koyduğum oldu ama romeoda düpedüz farklı bir nickle takılıyodum. Ulan oha adam hem beni tanıyo hem blogumu tanıyo falan. Bakıyorum fotosuna suratı apaçık ama tanımıyorum ben bunu diyorum içimden.

Aldı mı beni bi panik. Kuzucuk da yanımda bu sırada onu da paniklettim mi. Ben tutuşuyom kuzucuk sorup duruyo paso. Neyse nerden çıktı o falan derken meğerse bloğu takip eden birisiymiş. 1 senedir takip ediyomuş. Haaa oo falan derken ben de izmirde olduğunu biliyodum ve tanışmak istiyodum dedi. Haaaaaaa!? Peki blogtan niye iletişime geçmedin hiç dedim o da sadece okuyorum yorum mail atmıyorum dedi. Haaaaa!? Daha sonrasında şöyle böyle derken bi kahvaltı edelime geldi iş. Konuştuk sözleştik kahvaltı için. Kahvaltı günü buluştuk birlikte kahvaltı yerine gittik. Otobüsle giderken falan konuştuk. Kahvaltıda konuştuk. Sen beni tanıyosun biliyosun beni okuyosun her bokumu anlatıyorum ben orda şimdi ben susucam ve sen kendini anlatıcaksın dedim. Başladı mı yok şurda doğdum falan diye :D çok gittin be dedim. Bi ara bloğumu nerden bulduğunu sordum. O da kendisinin okuduğunu ve eski sevgilisine de hatta okuması için gösterdiğini söyledi. Omu bu mu derken benim jeton tınk dedi! Laaaaaan isim benzerliği olay benzerliği yoksa ben seni tanıyom dedim içimden! Daha önce ankaradayken bloğa mail atmıştı biri. O da başka bi üniversitedeydi ama aynı kulvarda gibiydik. Neyse mailleş telefonlaş msjlaş falan gayet arkadaşça konuşmuştuk. Daha sonrasında ben ankaradan ayrılmadan önce bunla buluşup görüşmüştüm. Ne yalan söyliyim kendi tarzında ve cesur bi arkadaş. Sohbet muhabbet falan derken eski sevgililerden açıldı konu. Daha sonrasında ise eski sevgilileri çekiştirdik. Öyle bi anı olarak kaldı. Çok önemli de bişi değildi. Neyse ben bi taraftan dinleyip bi taraftan parçaları tamamiyle oturttum. Sonra da acaba olur mu falan oldum bi an. Neyse sonlara doğru kahvaltı güzel sohbet güzel bi kıpırdanma da var panda düş bakalım peşine dedim. Kahvaltı sonrası ben eve yürüyeyim dedim o da ben de yürüyeyim dedi. Beraber yürüyerek gittik. Konuştuk falan baktım kalp çarpıyo ;) daha sonrasında ise evimin oraya geldik ve ben ayrılıyorum burdan dedim. O da ben de burdan ayırılıyorum dedi. El sıkışma gibi bişey olurken sarıldık biz. Sonra ben evime o evine misali. Vangörl arandı rapor verildi tabi hemen ;) iyi gibi kıpırdanma oldu diye anlatmaya başladım şöylede böylede falan derken iş tanıdık kısmına geldi. O konuda da çok bi yorumu olmadı vangörlümün zaten. Neyse konuyu kapattık.

Daha sonrasında ise akşam mesajlaşma faslı oldu. Sarılma mevzusuna sevindiğini sarılmak istediğini ama tepki veririm ya da istemem diye bişi yapmadığını söyledi. Bende sarıldığıma sevindiğimi söyledim. Msjlarda olumlu konuşurken bi taraftanda kapıyı kapatıyodu. Olursa kısmetse seni tanımak istiyorum zart zurt. Ben bu konuşmalarına bi anlam veremedim tabi. İsterim de istemem ayağı yapıyo gibiydi. Bu süreçte ben de böyle konuşmasına uyuz oldum. Senden hoşlandım gibisinden konuşup daha sonra da garip cevaplar veriyo. Bi de şarkı söyleyip bana göndermiş. Eee olum bunun ne demek olduğunu ben mi söylicem sana!? Birisi benim için ilk defa böyle bişi yaptı diyorum. Yok ya öylesine gönderdim bi amacım yoktu diyo. Dedim çattık yeminle. Daha sonra görüşelim muhabbeti oldu tabi ama hal ve hareketler garip geldi.

Kahvaltıda görüşmemizin ani olduğunu hiç planlı olmadığını ve bu yüzden daha önce görüşmek için söz verdiğimiz insanlar olduğu konusunda bi konuşma yaptık. O da aynı durumdaydı bende. Daha sonra o akşam bu konu tekrar gündeme geldi bende git görüş ama görüştükten sonra düşündüklerin değişicekse orda sıkıntı olur yoksa ben sana karışamam dedim. Tamam dedi. Benim içinde aynı şey geçerliydi.

Bu konuşmanın ardından ertesi gün 2mizde başkalarıyla görüştük. Benim görüştüğüm kişi de dünya iyisi bi çocuktu ama pek uygun değildik birbirimize. Buluşma sırasında bana msj attı nası geçiyo diye. Bende iyi çocuk arkadaş olabilir dedim. Onunkisini sorduğumda da o da iyi geçtiğini hatta umduğunda farklı bişi olduğunu söyledi. Nası yani diye sordum. Ben yalan söyleyemem panda ben bu çocuktan hoşlandım dedi. O an kafamdan aşağı kaynar sular boşaldı. Ulan dedim gene bi tekme yedin! Sinirim bozuldu gerildim. Tamam dedim daha konuşmaya değicek bişey yok dedim. Ben yedek teker olmak istemiyorum dedim. O da öyle ama falan demiş. He anam he mode on! Lan daha dün görüşüp ayak yaparken bugün başka birinden hoşlandım demek de pek hoş olmuyo a dostlar! Kestim muhabbeti! Buluştuğum o çocuğa da iyi hissetmiyorum kendimi dedim yorgunum kalkalım mı dedim. Kalktık ve ayrıldık. Daha sonrasında canım çok sıkıldı. Kuzucuku aradım ki o da sevgili yapma durumlarındaydı. Evdeysen uğrayayım dedim yok dışardayım dedi. Bişi mi oldu dedi anlattım. O da sinir oldu. O ne öyle dedi. Daha sonra ben geliyom sen orda bekle türküsü tutturdu. Yok gelme sinir oldum falan ama iyiyim ben modlarındayım ama bu illa gelcem dedi. Zor ikna ettim gelmemesi için. Çok sinir olmuştum! Bu olaya son bi detay eklersek de benim doktorla görüşmüş kendisi 1 sene önce falan ve 3 hafta falan sevgili modlarında takılmışlar. Ben bunu duyunca iyice sinir küpü oldum tabi. Lan ben kurtulmaya çalıştıkça bi yerden bu doktor benim karşıma çıkıyo diye ergen isyanına bağlamıştım. Daha sonrasında da iyice dellenip her yerden doktoru sildim vatsapdan da sildim.

Eve giderken içimden geçirdim tabi. Sike sike bana geri geliceksin sen dedim içimden!  

Hiç yorum yok: