17 Şubat 2014 Pazartesi

Love and other drugs 2

 Blogırlar blogdaşlar nasılsınız? Beni sorarsanız iyi gibiyim. Uzun zamandır yazamıyorum. Biliyorum farkındayım fakat iş sosyal hayat falan derken ahelelelelelelelelele moduna geçiyorum. Evden sabah 7de çıkıp gece 12de girmek de koyuyo adama :/ bu süreçlerde ne yapıyon diye soran olur muhtemel söyliyeyim anam. Ünlü olmak başa bela :D :P cidden günün 4te 2si ölünce hem kendine hem de çevrene vakit ayırmak için yırtıyosun.  neyse hikayenin kalan kısmından devam edelim biz gene.


  En son bi doktor muhabbeti çevirmiştim. O muhabbet cidden orda kaldı devam etmedi. Bu süreçten sonra ise bi memleket yapayım biraz farklı ortam göreyim ailemle vakit geçireyim diye kaçtım izmirden. Memlekete gittiğimin ertesi günü direk uygulamadan msjlar düşmeye başladı. Allahalla kıç kadar şehirde gay mı varmış diye düşündüydüm. Açtım baktım evet 3 msj vardı. 2si memleketten biri de izmirdendi. Memlekettekilerin ciddiyetsizliği zaten ilk konuşmalardan belli olduğu için pek durumları düşünmedim. İzmirde olan kişi de 2 satır sohbetten sonra hemen fotosunu gönderdi. İyiymiş hoşmuş dedim içimden. Sohbet muhabbet baya baya yardırdık ve gelince de buluştuk. İlk buluşma sürecinde de alinste buluştuk. Ben gittim oturdum bu sonrasında geldi. Geldi ama sanki fotoğrafından birazcık daha abartmışım dedim kendi kendime. Öle öehlik bi durum yokmuş. Neyse konuştuk ettik. Birbirimizi tanımaya başladık. Bu süreçlerden sonra 2-3 gün içerisinde biz de sevgili olduk. Güzel giden heyecanı olan bir süreç tabi. Daha sonrasında ise bizim çeteyle tanıştırma faslına geldik. Tanıştırdım gayet güzel sohbet muhabbet bi sıkıntı yok. O akşam ilk defa ananemler evde olmıcaktı. Bende kalmasını istedim. Geldi de. Önce içeri girdik falan daha sonrasında ise kendimizi yatakta öpüşürken bulduk. Bu süreçte ve daha önceki ilk öpüşmemizde de bi farklılık hissettim. Öpüşmesi bildiğin öp çek öp çek muhabbetindeydi. Bi de ilkinde sanki acelesi varmış gibi bi havada olmuştu. Allahalla heyecan mı derken farkettim ki bu böyle öpüşüyo. Yani biraz sakin biraz uzun öpücüklere sevketmeye çalıştım ama olmadı. Kaba bi tabir olabilir tabi ama sanki yerdeki buğdayları gagalayan tavuk misali bir hava var yani öpüşmede. Gözünüzde canlansın diye bu ayrıntıyı ekledim :D daha sonrasında ise sevişmeye başladık. Ben ömrü hayatımda bu kadar çabaladığımı bilmiyorum. Tam 3 saat boyunca seviştik fakat bi tık olmadı. Neden diye sorarsanız geç boşalan bi insanmış kendisi. Tamam eyvallah da 3 saat boyunca ne yaptıysam olmadı be arkadaş. Hani usta sevişgen ya da master of sex biri değilim ama tecrübe ettiğim ne varsa denedim. Boşalmayı bırak bi tık bile oynamadı yerinden o.O daha sonrasında zaten 3. Saati gördüğümde ben ölmüş bi haldeydim. Daha fazla dayanamadım ben son darbeyi vurdum ve öldüm resmen. Sonra zaten yattık uyuduk.


  Sabah uyandığımda ise bi farklı hissediyodum. Allahalla derken kafamı bi çevirdim yanımda sevgilim ama bi gariplik var bu işte diye düşündüm. Neyse kalktık duşumuza girdik falan bi kahvaltı durumu oldu tabi ama nası bi hisse çözemedim hayatımda ilk defa böyle bişey hissettim ki pek güzel bişi değilmiş tavsiye etmem. Yemin ederim bi evine gitsene sen ya diyip evden kovalıcaktım onu. Öyle bi garip geldi. Daha sonrasında ise kahvaltı falan filan derken evde pinekleme vakti yaptık. Bu süreçte ben biraz dizlerinde uyumuşum yorgunluktan. Sonra bu his beni iyice sarmaya başlayınca ertesi gün ablaaaa diye koştum direk telefona sarıldım. Tek tek anlattım. O da bi güzel dinledi ve kendi hayatından da örnekler verdi. Bana, öpüşürken sanki ağzına et tadı geliyomuş gibi oluyosa o benim için aah cık olmamıştır mantığı benimsedim ben dedi. Bunu çokça denedin mi diye sordum. O da 3 erkek arkadaşımda da aynı şey oldu uzun süre sürüncemeli devam etti dedi. Ben de o an anladım. Evet bi işin heyecanı var ama sanırım o heyecana evet dedim ben diye düşündüm. Biz bu konuşmayı ablamla cumartesi gece yaptık. Daha sonrasında Pazar günü gene bi sıkıntılı uyandım. Neyse sevgilimle msjlaştım daha sonrasında da bana buluşcaz mı dedi. Kafam karışık ne düşüneceğimi bilmiyorum falan. Bilmem buluşalım mı falan oldum. Daha sonra ben boşum dedi. Ben de ben de boşum dedim. İş eeeee moduna gelince hadi gel bana dedim. Yarım saate ordayım dedi. Neyse geldi oturduk film izledik. Daha sonra gitmesi gerekti. O gün geldiğinde de içimde garip hisler kaynıyodu zaten. Ertesi gün işte o kadar yoğundum ki tüm gün araçla dışardaydım. İşimi seviyorum ama tüm gün insanlarla iç içesin ve kendi zor bi durumun olduğunda işle özel hayatı ayırman çok zor. Zaten dezavantajlı gruplarla çalışıyoruz bi de kendi yaşadıkların gelince üstüne hiç çekilmez oluyo. Neyse o gün akşama kadar gezmişim canım çıkmış tabi. Gün içinde koşturmaktan da msjlaşamadık sevgilimle. Sonrasında artık son ziyaretimi de yapınca indim arabadan bi sigara yaktım. Msjlarıma baktım. Msj atmış benimkisi. Buluşcaz mı buluşmıcaz mı falan diye. Benim de hem yorgunluk hem de cidden canımın istememesi ağır basınca napcağımı şaştım. Önce vangörlümle konuştum. Düşündüklerimi anlatınca panda ayrıl dedi. Ne kendine ne de ona böyle bişey yapmaya hakkın var dedi. 2 gündür benim düşündüklerimi bana söyledi. Konuştuk dertleştik. Vangörlümü çok sevdiğimi bilirsiniz zaten. Her fikrine de saygı duyarım çünkü o benim anam bacım gardaşım eşim dostum sırdaşım. Dalga geçiyorum zannetmeyin cidden öyle. Özel bi sıfatı yok benim için vangörlün ama özel biri! O faslı da atlatınca kuzucuka msj attım. Napıyon diye. O da evdemiş. Sen nerdesin dedi ben de senin evin orda telefon bakıyom dedim. Cidden o an ne yaptığımı bilmeden dolaştım huzursuzluktan. En son teknosada buldum kendimi. Daha sonra bana kahveye gel dedi. Ben de tamam dedim. Gittim oturdum. Zaten kusma isteği vardı içimde o iyice suratıma yerleşmiş meğerse. Eve girince şevkat dedim kollarımı açtım. Kuzucuk da garibim endişelendi azıcık hemen sarıldı ve noliy falan diye söylendi. Geçtim oturdum konuştuk ona da anlattım. O da aynı şeyi söyledi. Ben de bugun buluşmak istemiyorum dedim. Kuzucuk da beni bahane et dedi. Bende bahaneli msjımı yazdım gönderdim. O da tamam demiş zaten daha sonrasında bi daha msj gelmemesi için dua ettim tüm akşam ki gelmedi de…

Hiç yorum yok: