3 Ekim 2013 Perşembe

Neler oluyor hayatta!?

Zedd severim bilirsiniz ;) bunu da sevdim :)

Blogırlar blogdaşlar canlar :)

Benim anlatçaklarım var dinlemek isterseniz tabi?

Öncelikle son dönemlerde kafam çok karışık olduğunu belirtmek isterim. Sebebi de şu ki geçen postta bahsettiğim uygulama yüzünden. Uygulama konusunda cidden bi ton söylenti vardı ki çoğunluğu doğruydu fakat iyi yanları da var. İnsanlarla tanışmak için güzel bi yol olduğunu söyleyebilirim. Tabi adamına rastlarsan. Neyse gelelim sadede :)

1.Öncelikle uygulamayı yüklediğim ilk günden beri msj atan biri vardı. Sadece aşk aradığını belli etmiş zaten profilinde. Konuşmaya başladık iyi giden bi muhabbet sonrası direk foto istedi. Benim için ilkten foto istemek zaten eksi bi durum. Sadece fotodan adam beğenip çıkmak iyi bişi değil gibi. Azıcık sohbet edelim duruma bakalım nası bi insansın öğrenelim deme? Ben de yok dedim tabi saygı duyarsan diye de ekledim. Sonra saygı duyduğunu ifade etti. Konuştuk baya bi sohbeti iyi güzel zaten. Yaşa da 39 yazmış boy pos desen tam benim istediğim gibi. İyi hoş yani gidişat güzel. Daha sonrasında nerde okudun o mu bu mu derken kendi fotoğrafını attı bana.

–daha önce vangörlüm ve kuzucukla konuştuğum bi durum vardı. Daha doğrusu onların bana bahsettiği biri vardı. 40lı yaşlarda ve anlattıklarına göre adam tam benim tipim. Duygu olarak da benim isteklerimi karşılayacak biri olduğunu ifade etmişlerdi. Bundan bahsettiklerinde tabi benim sevgilim vardı. Aylardan temmuz yani. Daha sonrasında benim kim olduğum zaten konuşma sırasında geçtiği için adam facebukumu talan etmiş tabi. Görmüş beğenmiş misali ama sevgilim olduğunu duyunca üzülmüş haliyle. Vangörlümden fotosunu istedim bende bi ara :D gösterdi tabi ama adam gayet iyi yani. Tüm bunlar konuşulduktan sonra ooo iyiymiş geyiği yapıldı ve van görl annem yok len olmaz o falan demişti. Daha sonrasında bu konu bi daha hiç açılmadı.-

Fotoğrafa bi baktım ki bu vangörlüm prensesimin bana anlattığı adam. Tabi ben şok oldum. Ben seni tanıyorum da diyemiyorum çünkü gizli gizli fotosunu çekip göndermişlerdi bana :) daha sonrasında ben de bozuntuya vermedim konuşmaya devam ettik. Daha sonra üç beş bişiler daha sordu mesleğimi falan sordu konuştuk baya bi. Sonraki gelen msj ise “ben seni tanıyorum!” oldu. Aha dedim adam çaktı topuk falan derken bişi yazamadım zaten. Bu kadar hızlı çözebileceğini bilmiyodum. Senin adının baş harfi şu 2 de ortak arkadaşımız var isimlerinin baş harfleri de bu bu dedi. Ahanes o.O daha sonrasında ise direk telefon açtım vangörlüme durum bu dedim o da şansa bak dedi tabi. Neyse ben çaktırmıycam hala ya annamadım ayağına yattım. O da tekrar etti. Daha fazla saklamanın alemi kalmadı evet benim ismim bu harfle başlıyo falan dedim. Şok da olmuştum fotoğraftan sonra da daha da bişi diyememiştim. Ona da söyledim şok olduğumu. O da korktuğumu düşünmüş kuzucuğa msj attırmış. Kuzucuk garibim de korkma falan diye msj yazdı bana :D neyse telefonlar alındı verildi falan. Ordan da konuşmaya devam ettik. Şu sıralar pek konuşmuyoruz ama gelince görüşmek istediğini belirtti. Görüşücem de. Vangörlüm ve kuzucukla birlikte görüşelim istedim. Onlara da söyledim kabul ettiler zaten ;) Geçen gün aramak istediğini söyledi önce panik oldum sonra watsaptan konuşurken çat diye aradı. İsmi görünce bism dedim ama açtım tabi. Bana öncesinde watsapta sesim çok genç demişti. Telefonu açınca 20 yaşındaki birinin sesiyle karşılaşacağımı hiç düşünmemiştim. Şok oldum tabi. Spordan gelmişim ölüyorum falan adam bi ton iş yapmış ama hala deli gibi enerjisi var. Anlayacağınız seni beni paçasında sallar enerji konusunda. Baya bi konuştuk falan telefonda da. Daha sonra uykumun geldiğini söylemiştim zaten. Kapattık. İyi gibi herşey ama…

Sorun da şurda başlıyo ki kuzucuğa gidip tüm bilgilerini aldım ve yaş 50 çıktı! Adam tamam fiziken iyi hoş duygusallık olarak da iyi onu da anladık iyice ama ya yaş? Yaş konusu kafama çok takıldı. Vangörlümde kızdı tabi doğal olarak. E haklıda yani adam benim yaşımın iki katı. Neyse öyle böyle derken ortada bi durum yok zaten. Benim kafamda çok karışık. Her istediğiniz bi adamda vücut bulsa ama yaşı 50 olsa naparsınız? İşte ben de bunu sorguluyorum kaç zamandır. Kafam baya bi karışık.


2. bu sefer farklı bi yerden konuştuğum biri vardı. Sohbet falan tabi ama ben tipi görünce erimiştim doğal olarak. Konuştuk konuştuk baya bi ama iş tıkandı tabi. Sonra telefonlar alınıp verildi. Ordan da konuştuk. Hatta bi ara aradı kendisi şaşırdım bende. Elim ayağım birbirine dolandı. Açtım telefonu ama konuşamadım çok fazla. Böyle de kötü bi huyum var amk ki! Daha sonrasında ise laf arasında da sevgilisi olduğunu öğrendim ve o iş de yaş oldu o an. Şuan da ben bişi yazmıyorum. O da yazmıyo. Arada aklıma komplo teorileri geliyo tabi. Ya bu adam benden hoşlanmadı ilgilenmek istemedi o yüzden sevgilim var dedi işin içinden çıktı diye düşünmeden edemiyorum. Aklıma da takılıyo çokça. Sinir oldum evet göt gibi kaldım evet ve bu durum canımı sıkıyo mu ona da evet. Daha napabilirdim onu bilmiyorum. Geçen twittera şarhoşken yazdığım şeyler ona yazılmıştı. O gece nası içtim bilmiyorum ama van görlümün doüğum gününde 2 içtim daha sonra küçükparkta da 4 içmişim. Son  1 saati hatırlamıyorum. Bütün yol boyunca herkes etrafımdan uzaklaştırmışım. Sürekli de küfür etmişim kendi kendime. Ellerimi kollarımı oynata oynata hemde :/ Ertesi sabah kuzenim anlattı bunları. Kendisi baya bi güldü bu duruma ama ben üzüldüm biraz. Neden küfrettiğimi düşünüp anladığımda da ayrı bi üzüldüm. Gece twitterdaki yazdıklarıma sabah yorum gelince farkettim dün gecenin nası olduğunu. Oraya usturuplu yazsam da gece baya bi küfür etmişim yollarda. Allahtan başıma bişi gelmemiş. Arada hatırlıyorum da içim acıyo. Napcam ben onu hiç bilmiyorum. Sevgilisi olan birine -ki benle alakalı bi duygusu var mı onu bile bilmiyorum- ne yapılır ki!? Anca arkasından göt göt bakarım. Ha bu arada o kişi burda değil onu da eklemek isterim.

Tüm bunlara yönelik kendimi düşündüğümde şuan sakin miyim evet :)

Programdan konuştuğum insanlar var tatlı kişiler. Bi kısmıyla tanıştım bi kısmıyla tanışmadım ama yakın zamanda tanışıcam onlarla da anladığım kadarıyla :)

Son olarak panda olarak ben farklı bi değişim içersindeyim. Spora gidiyorum. Deli gibi koşup kilo veriyorum ve kas çalışıyorum (17 kilo vermenin eksileri=sarkmış vücut, kol altlarımın tavuk kanadı misali bıngıl bıngıl olması ve kasları toparlayamama). Pandalıktan çıkıyo muyum evet ama hala içimde beni ben yapan sakin, belli konularda uyuşuk ve mutlu bi panda var. Her ne kadar pandayla fiziksel olarak artık uyuşmasak da…

Yeni insanlarla tanıştıkça yazıcam canlar. Bloglarınızı takip edemiyorum. Evde internetim yok :/ twitterdan bişeylere de dahil olmaya çalışıyorum her ne kadar çok olamasam da. Neyse unutmayın beni yavrular. Ben hep burdayım ;)

Seviliyorsunuz :*

p.s. yayıkım özledim lan seni izmire kaç gel bi. Konser anılarım canlanıyo gözümde 1-2 gündür. Sana twitterda höykürmem özlemimdendir ;)


p.s irlanda cücesi ve sevgilisiyle tanıştım. (sevgilisinin twitterdaki adını unuttum paralıcak beni :/) çok tatlı bi çift. Güzel bi tanışma oldu :) sevdim kerataları ;)

6 yorum:

Deniz Su Tiffany dedi ki...

------kezban------
Ay cnm tıp da ck ilerldi yni bnce gec dgl, amelyatla da panda olblrsn .s.ss.s.s yni nsl hssdyrsn ole yşamalsn hakkn vr yni .s
------kezban------

Fazla kilo fizyolojik anlamda da sağlığa zararlıdır. İyiki de kilolarından kurtulup erimişsin. Toparlanırsın zamanla da.

Hayatın dedi ki...

Yüzünden etrafına yayılan pandalığı naparsan yap yok edemezsin zaten kuzuuuum :* Çok uykum var ayrıntılı düşünecek kadar toparlıyamıorum kafamı .sorry

Unknown dedi ki...

Canım sende çok tatlısın seni tanıdığıma o kadar mutluyum kiii :)

One Girl Two Boy dedi ki...

Ohhhh nooooo :) olmaz böyle sey yoksa rüyamı tam mutlu oldum derken yıktın bütün dünyamı senden 30 yaş görünümlü 50 yaş amcoşa yolluyorum baby :)

Adsız dedi ki...

-.- Ben istesem numaranı töbe vermezsin valla.

Ogaybende dedi ki...

Yok yok korkulası bir enerjin var resmen çekiyorsun Kendine hayatına kıyıdan köşeden girmesi yeterli birisinin :))