10 Ekim 2013 Perşembe

Neler oluyo hayatta!? Vol. 2 (ödüllü soru)

Selam blogırlar blogdaşlar okuyucular :)

Bu kadar günde ne değişti diye sorarsanız en son yazdıklarımın üstüne değişen şeyler oldu tabi. Öncelikle size tanıştığım kişileri anlatıcam diye bahsetmiştim. E oğlum 2 günde ne tanışması bu derseniz birazcık daha zamana yayılan bi durum aslında diyebilirim. Yani 2 haftanın sonunda yazmaya başladım. Neyse olay o değil olay uygulamanın yan etkileri :D

Öncelikle ilk olarak uygulama sırasında tabiki izmirdekileri talan ettim ama insan ister istemez kendi memleketinde olanlar var mı diye de bakıyur :D Bende baktım tabi. Bakarken bişiylere takıldı gözüm.

1.Profili açıp bakınca 190lık bi adam beni bekliyomuş miyersem :) 190 ve 100 kilo kendisi. Kapılardan sığmıcak modda :) e hemşerim olunca bi de hemen yaz pandaaaaa dedim. Yazdım konuşmaya başladık tabi. Sonra ben ağzımdaki baklayı çıkarttım ben de ordanım hemşerim falan dedim. Öyle böyle konuşmaya başladık. Tanışıyoz mu olduk bi an ama okullardan yıllardan bahsettik çıkmadı bi halt. Hiç tanışmamışız yani. Bu duruma sevindim. Tanıdık çıksa zaten zor olurdu. Neyse uygulamadayken foto istedi benden tabi. Ben gene göndermedim. Hele ki memleketli biri gaç gaç gaç oldum direk. Ona iki kat prosedür :D o fotoğraflarını gönderdi. Hmmm gayet iyiymişik falan dedim. Sonrasında da watsapa geçmeden önce ben de gönderdim fotolarımı. Sonra vatsapa geçtik. Ordan konuştuk falan bi kahve sözü aldım kendisinden. Memlekete geldiğimde bi kahve içmek için buluşucaktık. Bak sen allahın işine ben de geçen haftasonu memlekete gittim :D Cuma akşamı bana msj attı geliyomusun diye. Ben de geliyom dedim. Haftasonu uygunsan görüşelim dedim. Cumartesiye sözleştik. Gittim. Bu arada kendinden geçen saçlarımı kestirdim ciks oldum öyle gittim yanına. Fotoğraflarından bi farkı yoktu zaten ama o boy beni benden aldı. Ben yanında cüce duruyom len o.O oturduk konuştuk sohbet ettik baya bi hava da buz tabi soğuğun altında oturuyoz. İçimiz dondu ama kıpırdayan yok tabi. Biraz ordan biraz burdan derken başımızdan geçenlerden bahsettik. Farkettim ki o da sevgilisinden dayak yemiş. Tabi benim gibi salak değil ama o. Dana gibi elleriyle sevgilisine aparkatlar kroşeler aduketleri çakmış. Bi sen bak öyle mal mal panda dedim içimden o an. Daha sonrasında da içeri geçtik birazcık da orda oturduk. Sohbet güzeldi. Eğlendim baya. Daha sonra beni gideceğim yere doğru bırakmayı teklif etti ben de boşver bu soğukta olmaz ya dedim. Olur olur dedi. Birlikte yürüdük yolda. O boyu bi daha gördüm yanımda yamacımda (*.*) insanın aklı böyle çıkıyomuş demekki :D daha sonrasında yolun yarısında ayrıldık tabi sarıldım o kocaman cüsseye. Sarılmak bile hoştu. Şuan msjlaşmaya devam ;)

2.gene bi gün uygulamanın dibine vururken çok ciks fotolu biri denk geldi. Surat yok tabi ama iyiydi görünüşten. Sonrasında da yazdım bende. Konuştuk bi süre sonra daha sonra klasik foto? oldu iş gene. Ben gene aah cık evlenmeden olmaz modlarındayım. Daha sonra tamam eyv oldu buda. Konuştuk konuştuk. Muhabbet de kesik kesik ama güzel. Gülüyoruz falan. Daha sonrasında iş arayış? nedir oldu tabi. Klasik! Ben de söyledim ne istediğimi kendimin nası olduğunu falan. Daha sonrasında da konuşmadık biraz. Bende deli cesaretine geldim. Madem foto istiyon arkadaş senin iş yerin nerde? Haaa bana yakınmış!! O zaman öğle arasında buluşalım görüşelim moduna getirdim. Direk söyledim bunu. Yok işte boydan foto at yok nası tanıcaz birbirimizi falan derken yaş oldu o iş. Daha sonrasında foto olayına artık sıcak bakmaya başladığımı farkettim ve fotomu gönderdim. Ertesi gün kendisine arayış? diye sordum :D o da ben full a’yım oral anal yapmam sevişirim öpüşürüm ama demiş. Oldu anam başka isteğin var mı? Amı buldun kıllısını mı arıyon? dicektim ki sus allahını seversen panda dedim içimden. Çocuğun tipi de vücudu da tatlıydı ama o ne ısmarlama bi tavırdır dedim. Yani işi yersen demiş bi nevi. Ellerim bomboş yüreğimde bir sızı dedim ve gudbay babişko diye el salladım arkasından :/ msjlaşmadık ondan sonra.

3. gelelim son olaya. Sonuncusu ise öyle wievers’tan gördüğüm biri. Sırtı görünerekten camdan dışarı bakıyo. Öyle bi profil fotosu. Güzel de foto olmuş allah için. Sonra ben buna baktım o da bana bakmış sonra ben bi daha baktım o da bana bakmış ve yazmış. Slm falan muhabbete girdik muhabbet ilerledi ilerledi çalışıyo musun? da kaldık tabi. Çalışıyorum falan ne iş dedi bende şöyle böyle diye anlatmıyım memurum dedim direk. Gelen cevap “:D”.  ( -.-‘) eee niye güldün ki şimdi dedim. O da memur olmana çok sevindim dedi. Niye ki falan dedim çünkü ben de memurum dedi. ?????????????????????? jetondan kaynaklı bi hata oldu ve eeee niye sevindin ki dedim yine. O da memur buldum ilk defa dedi. -.- anam bu kadar sevinceğini bilseydim slm yerine memurum derdim!? Neyse daha sonrasında muhabbeti cidden hoş bi insandı kendisi. İnsan gibi insandı yani. Hiç sıkmadı sinir etmedi göt göt cvp vermedi. Normal iki arkadaş gibi sohbet ettik. Artık gecenin ilerleyen saatinde foto diye sordu. Ben de gönderdim. Daha sonrasında çok hoşsun yazmış. Teşekkürler sen de hoşsun dedim :) daha sonra adını söyledi. Ben de söyledim. Öyle güzel bi konuşma oldu aramızda. Eee niye eli boş geçtin diyenler de hem 70 kilo hem de 170. O yüzden güldürmedi. Hem zayıf hem kısa olmadı gülüm dedim içimden :/ iyi bi arkadaş olabilir ama farklı da olabilir ;) ilerleyen günlerde görücez neler döneceğini ;)
 
4.son talihlimiz de daha önce kendisine uygulamadan baktığım fakat beni siklemeyen birisiydi. Çocuğun fotoğrafı gördüm zaten ahanda benim aşkım Daniel’im Marvin’imin Türk versiyonu *.* ağzımın suyu aktı tabi. 23 yaşında üniversite öğrencisi mis gibi çocuk boyu kilosu da yerinde (170 altı zor oluyo anam baştan söyliyim :/ ) benim boyuma yakın kilosu da iyi. Yani tam yinmelik ve yanında yatmalık ;) tabi bi hi dedi kendisi önce daha sonrasında bende hi dedim :D sonra tık yok tabi. O arada ben de msjların gitmediğini farkettim. Neyse gel zaman aradan bi hafta geçti. Baktım uygulamadan yazmış bana :D anam anam benim gözler açıldı tabi :D ordan burdan derken muhabbetler resimler falan daha sonra ben bunu kaçırır mıyım dedim. Tabi ki kaçırmadım. Numarasını verdi watsapa geçtik. Ordan da yardırdık. Bi ara benim kriterlerimi sordu ben de söyledim sonra ben ona sordum o da söyledi. Ben de “eee ozaman kriterlerini tutturabildim ha?” dedim. O da evet demiş :D neyse bu işin sonunu da ilerlerde görücüz.

Son olarak doğru cevaba ödül vereceğim bi sorum var. Bu kadar kişiyi tanıttıktan sonra dün bitanesiyle buluştum. Acaba hangisi???? kim olduğunu bilene ufak bi hediyem olucak ;) hem maaşımı da almış olucam yani ciddi ciddi bi hediye onu söyliyim ;) cvbı yorum olarak atın ya da mail atın siz bilirsiniz ama dediğim gibi doğru cevabı verene ödülüm var. İzmir içinden birisi olursa güzel bi yemek de olabilir ;)

Bayramdan sonraya görüşürüz cancanlar ;)

Öperim canolar kanolar :D şukularınızı eksik etmeyin :*

Kapanışı da güzel bi şarkıylan yapalım hatta rimix ılsın :D

10 yorum:

Deniz Su Tiffany dedi ki...

hediyeyi nası göndercen?

ımtırak ımsı dedi ki...

3 numaralı talihliye yatırıyorum bahsimi

ne varsa memurda var :D

fatih amorf dedi ki...

ben oyumu 4 olarak kullanıyorum öğrenci haftaiçi dışarı daha kolay çıkar :)) öğrenci adamım öğrencinin yanında olurum ;)

One Girl Two Boy dedi ki...

Bennn söylersem bana da ödül vericek misin pandişkommmmmmm :))) ayrıca maaş gelmiş neyime anam anam garibem benim yemek yelaaaan :( burdadan aleme rezil ederim seni :) ayriceeeeee soruyu cok şaşırtmacalı sormuşsun yavrucuklar son son kişiler üzerinden düşünüo sadece :) böylede ipucu vereyim hediye de bana gelmicek nasıl olsa :((((

Olsun ben dogum günümde hediyeyi kaptım kiiiii pembis bişiiii hemde :)

One Girl Two Boy dedi ki...

Yiringggg

Mr. Shoulder dedi ki...

ben onegirl'ün bahsettiği 50'lik adama yatırıyorum :D

Hayatın dedi ki...

Eğer dün buluştuysan hafta içi çarşamba, hmm o da memur bence yakınlardan biridir. Hem hastaydın da zaten :D Uzun uzun yol gitmemişsindir bence :D 3. NÖMRELİ ADAM'la buluştuğunu düşünüyorum. Umarım doğrudur :D

Tabi One Girl de yazmış çocuklar sonlara bakınıyor diye ama kararsız kaldım işte :/ İçimdeki sesi dinledim ben de :D

Unknown dedi ki...

Ay adamlar seç beğen al yapıyolar, çık şekerim çık buralardan, kıskanıyosun filan sonra..

Dumbledore1990 dedi ki...

Bir numero diyorum. Uzun boylu iyidir ohom ^^

Bizsizonlar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.