18 Şubat 2013 Pazartesi

yakalanmak!?

iyi geceler blogırlar blogdaşlar. çok fazla bişey yazmıcam ama olayın özü şu ki dün akşam sevgilimden gelen msj beni sarstı. sevgilimin anne babası şuan onun yanındalar. benim yarım akıllı sevgilim de fotoğraflarımızla ne yapıyosa artık bilemedim ama annesi benim onu öptüğüm bi fotoğrafımızı görmüş. nası oldu bu olay diye soracak olursanız ben de bilmiyorum. sadece bunu söyledi. benim de içime dert oldu şu sıralar. bişey yok dese de annesi sormasına rağmen (o panda mı??) bişey yok dedi geçiştirmiş. msj üstüne msj attım ama bişey yok iyiyiz falan dedi ama içime sinmedi. anne ve babası az çok durumdan haberdar gibiler zaten. bi kaç olay olmuş tabi bilmelerini sağlayacak. beni de iyi tanıyolar gidip geliyorum sürekli annesi babası varken. telefonum da annesinde var. geçiştirdim dese de annesi babası bu durumu gördü mü net olarak, gördülerse de sonrası ne olacak bilemedim. bilemiyorum da. sevgilim salağım bişey yok diyip duruyo ama bakalım ilerleyen günlerde annesi beni ararsa falan diye çok korkuyorum. öle işte.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Amaaaan sevgilin bişi yok diyorsa korkacak ne var ki? Annesi seni aramaz buna eminim, ama eğer ararsa da oğlunuzun sevgilisiyim, ne yani beni damat olarak istemez misiniz deyiverirsin olur biter..

Gey olmak suç değil ki nedir bu korkun pandacığım ;) Bence her annenin hakkıdır oğlunun yakından tanımak..

Gay Panda dedi ki...

işte bugün de konuştuk tekrar konuyu açtım bnde. hala bişey yok diyo. belli ki görmüş beni sormuş direk panda mı o diye. valla ararsa açabilir miyim bilmiyorum :) demeyi çok isterim ama okuyoruz bigayım bloglardan haberlerden. herkes he evet dese kabul etse şimdiye ben gidip söylediydim ama yaşayanların başına gelenler neler oluyo görüyoruz.

Ogaybende dedi ki...

o değil de ben fotograftaki öpme olayını düşünüyorum, yanaktan, dudaktan, alından gerdandan :D ??

Ogaybende dedi ki...

O' na göre ailenin ne düşündüğünü çözebiliriz az çok :)

Adsız dedi ki...

Valla olan olmuş boşver, bişi yok diosa yoktur. Bişi olursa paniklersin, şimdiden helecana gerek yok :)) Ki sanmıyorum yani ne olacak, olmaz olmaz :)

Gay Panda dedi ki...

@ogbd yavrum yanaktan ama sömüren cinsten tabi normal kanka ayağı bi öpücük değil ;)

Gay Panda dedi ki...

@sıradanım olmaz olmaz diyom bende ama valla belli de olmaz tabi :)

gay werther dedi ki...

pandacığımmmmm :D bence korkulacak bir şey yok gülüm ama olur da olaylar ters gelişirse senin idare edebileceğine olan inancım tam :D sonuçta meslektaşız diğ mi :D kaynananla telefonda konuşmaktan korkma lütfen :*