18 Eylül 2012 Salı

bokumdaki boncuk örnekleri part 2 & analiz 3

yavrularım :) biraz adile naşit gibi oldu ama napayım herkese böyle seslenmeyi seviyorum :) napıysınız??? valla "yan" olarak blog dünyasını takip ediyrum ama iş bişeyler yazmaya gelince biraz zor oluyo. ağırcana bi insan olduğum için dön falan uygun pozisyonu bul rex'i ayarla da kıçının altında kalmasın misali bi ton işlemi oluyu. zor yani ;) neyse yavaştan düzelir mode on yaptım ve bugün dikişlerim alındı komple :D yalnız doktor yarın gel dedi heralde rex'i alıcak benden :( alıştıydım kerataya. sesi soluğu çıkmıyodu. gece uyuyamayınca öle kalkıp balkonda bi sigara içiyoduk, dedikodu falan yapıyoduk, yürüyüşe çıkıyoduk... böhü :( rex olum özlicem seni  :( neyse bakalım yarın ola hayrola diyorkene bu işlemler tamamlanırsa bu panda haftasonuna doğru ankarada olucuk :D sevinçliyiz hepimiz yaşasın okuluğmuuğz modlarına girdim çünküm ders kayıtlarım var 24ünde :D artık son sene olaraktan bakalım heyecanlıyık. önlüğümü giyicim okuluma koşucum :) neyse aklımda bi soru daha var analizli bişeyler hemde onu sormak istiyurum.

öncelikle hayal dünyası lazım bitane :D herkeste olan bişi zaten. şimdiiiiiiii geldik kurallara. sorumuz oldukça basit. gene cevap olarak bolca detay ve betimleme duygusal geçişler entrika aşk ölü... öhm neyse işte bol bol duygularınızı hissettiklerinizi yazın betimleyin oldu mu yavrular tek istediğim bu. bide baştan da uyarayım NOKTALAMA İŞARETLERİ kullanmak zorunludur. çünkü onlar çoh önemlidir deme ogaybende???? :D ister mail atın ister yorum olarak yazın okey yavrular ;)

soru:


şimdi öncelikle kendinizi bi uçakta hayal edin. sırtınızda bi paraşüt var açılmamış. uçağın kapısı açılıyo ve uçaktan aşağıya atlıyosunuz veeeeee...???? sonrası nasıl sizce? uçaktan atladınız ve ne hissettiniz? havadayken ki duygularınızı düşüncelerinizi bolca anlatın. ha bu arada atlayış öncesi, atlarken ve atlayış sonrası neler oldu sizce? neler hissettiniz? peki havadayken paraşüt konusunda ne düşünüyorsunuz hissediyorsunuz? hikaye yazmadan olayların dışına çıkmadan hissettiklerinizi anlatın ;)






bu soruyu bilen varsa da açıklamasın aslında ne olduğunu kapiş?






ok kib bye :D

5 yorum:

gay werther dedi ki...

offf ben hikaye gibi yazmayı planlamıştım ne güzel ama engellemişsin. bana ne bana ne ben hikaye gibi yazıcam işte :D

Gay Panda dedi ki...

ufaklık tamam sen hikaye gibi yaz ama 5 bölümlük dizi olmasın sex-i memnu gibi işleri de karşıtırma bak ona göre ;)

Ogaybende dedi ki...

(o.O) ben o an aklıma ne geldiyse Allah ne verdiyse yazdığımdan dolayı noktalama işaretlerine fazla dikkat etmem :D karşımdaki ile konuşuyormuş gibi yazışmak suç mu hıh :P

tekrar geçmiş olsun ayrıca paraşüt atlama yükseklik görür görmez ayaklarımdan kanım çoktan çekilmişti yani ne olacağını söyliim atlamamla ruhumu teslim etmem bir olur du ahahaha

Chal Chene dedi ki...

Geçmiş olsun tüysüz Panda'm :]

pistisvejanus dedi ki...

bungee jumping yaptım tatlım ama paraşütüde mutlaka yapacağım bu sene hayatımın en güzel deneyi diyebilirim bungee jumping için ya boşluğa düşüyorsun beynin snein vicudunu kitliyor sanki bir yandan ölüme hazırlanır gibi mantık sıfır ve sadece o an duygu var ve ben pistis bile içimden anne çok özür dilerim demiştim