28 Ağustos 2012 Salı

geçmişten şimdiye doğru mutlu son :)

Selam blogır alemi. en sonki yazımdan sonra bi açıklama son durumları bildirme gibi bişeye kalkışamadım. hem canım istemedi hem de internetim yoktu. neyse kaldığımız yerden devam edersek zor bi 3 gün benimleydi. her detayı ne hatırlamak ne de anlatmak istiyorum. yemek yemeden sadece su içmeye çalışarak geçirdiğim 3 gün ve ağlamalar diz boyu olan o 3 gün. hayatımda bi daha hiç mutlu olamayacağımı düşünmüştüm. çok konuştuk bazen konuşamadık. yataktan hiç çıkmayarak uykusuz gecelerimi düşünmekle geçirdiğim o 3 gün sonucundan kararımı verdim ve seni seviyorum dedim tekrar. bişeyleri baştan almaya karar verdim. güven ortamını oluştuabileceğini söyledi beni istediğini söyedi. ben de 2. bi şans vermek istedim. bi daha tekrarı olamayacağını da ekledim tabi. bu süreçte yanımda olan prensesim telefonun hep bi ucundaydı. beni hep dinledi hep destek verdi. çok sağolsun dostum olduğunu sırdaşım ablam olduğunu bi daha kanıtladı. kendisine burdan bi teşekkürü borç bilirim. yavrum delirmemi engellediğin için ve sıcacık hayata döndüren sesinle yanımda olduğun için çok sağol ;) neyse olay bundan ibaret bi daha hatırlamak yaşamak istemediğim bi olay atlattım. sonucunda 2. bi şans verdim ve pişman değilim. gün geçtikçe de iyiye gidiyo herşey eminim benim için ve bizim için. bu arada maileriyle yanımda olan yayık ayranıma, huzuruma ve gizli okuyucuma da teşekkürler. yorumlara da ayrıca teşekkür ederim.

geçen zor günlerden sonra bayram geldi tabi. ailecek ananemlerin yazlığına gittik. zaten herşeye üşenen ben denize bile gitmedim girmedim. evdeydim bütün gün. bayramı da öyle geçirdim :) harçlıklarımı topladım evde oturdum. arada sigara içmek için kaçtım. öle annemin dizinin dibinde oturdum hep. dedem ne kadar söylense de hep oturdum.  misafirler bayramlaşmaya gelenler falan geldi geçti. ablamlar gelince bi ara bi disko bar yaptık kopkop o kadar :D oh missss :D bide hoh :D neyse bayram hasılatını iyi yapmışım ki izmire geliyooooom diye aradım :) tabi ilk önce sürekli izmire gelmeden ankaraya dönersem neler olabileceği konusunda beni tehdit eden BiGayımı aradım ama beyfendi gelemem dedi! laaaaaan dağıtırım nası bi nazdır bu?? trip sitem bi de hoh işte :D tabi adam oyuncak ayısıylaymış pandayı kim napsın demi bigayım????? kapattım van görlümü prensesimi aradım. dedim böyle böyle geliyom aç kollarını :D o da malum yazdığınız üzere aynı zamanda sahne farklı tabi dellenmiş havalara uçmuş. ben de uçuyodum bi kerem hoh :D neyse yolun sonu güzel olunca yol bitmek bilmez olur tabi ama sonuçta bitti. bigayım gelmicek diye hüzün yaptım trip yaptım ama adamında işi varmış misafiri varmış bişey de diyemedim. süprüzlü gelişin böyle sonucu olur dedim ama sonuç pozitif hamileyim misali güzel haberi de prensesimden aldım tabi :D neyse vardık izmire tabi telefonla yer tarifi buluşma derken baktım karşıdan başından tacı eksik bi prenses geliy :D lililililililililiiiy dedim ve koşup atladık birbirimizin üstüne :) söyle bi sarılmışım ki anlatamam. sanki hayatım boyunca tanıyorum ve sanki 1 senedir görüşememişiz yüzyüze misali bi durumdu. hiç yabancılık çekmedim ne ilk diye ne de tanımıyorum görmedim diye. kol kola gittik meşhur olayın yaşanacağı mekana prensesimle :) baktık karşıda 2 kişi bekliyo. peluşumu az çok yazılarında biliyorum takip ediyorum tabi bigayım desen artık en bilinen isim :D neyse gittik tanıştık ama şöyle söyleyebilirim ki en çok peluşum oyuncak ayım ağzımı açık bıraktı. yazılarına bakınca cevval biri gibi tabi ama yanına gittiğimde o kadar uysal bi çocukla karşılaştım ki ahanda noluyozz dedim :D valla geçirdiğimiz saatler boyunca çok konuştuk çok güldük falan zaten van görlüm prensesim mıncırdı bide anam pek mutlu oldum ki ben karnı doymuş uykusu gelmiş panda misali oldum oturdum böle ağzım açık salak bi surat ifadesiyle :D sonra asıl bombaya geliyoruz: o bir sağlık kumkuması o bir yeşil ay ve çay manyağı o bir o bir bigayım :D hepbir oturduktan sonra prenses gidince 3müz kaldık eee ne yiyek ne içek faslına geldik ve bigayım supangle yicem ben diyince gözlüklerimden fırlayan gözlerimi yerime takmakta zorlanmadım değil yani :D biz sakin sakin limonatamızı içtik adam KOCA TABAK SUPANGLEYİ yedi :D la bi ara yanlış insanlarla mı buluştuk diye düşündüm bi an :D :P adam rafine şekere karşıyken kaşık kaşık götürdü gözümüzün önünde :D al sana intikam bebik bana gelmicem dersin seeeeeeen  bi daha hoh :D tabi ortam az kalabalık olunca birebir konuşamadık :/

bu da benden size gelsin prensesim peluşum bigayım gözlüklü şirinim kuzu olmayan kuzucukum :D

sonraki cafe faslına kuzucuk ve kendi adını kendi takan gözlüklü şirin dahil oldu :) kuzucuk diyollar ama öyle dendiğine bakmayın :D adam kuzudan çok farklı bişey. neyse gören görür hesabı ne olduğunu anlatmıcam banana :D çatla mode: on :D kuzucukla tanıştığım onu tanıdğım için cidden çok şanslıyım. burda her bişeyi anlatmasam da kendisinin benim için özel bi insan olduğunu belirtmeliyim. çok fazla benziyoruz fikir anlamında ;) kuzucuk değerlendirmesi ve izlenimleri yerine ulaşmıştır di mi prenses??? ;) gözlüklü şirine gelirsek ortamın hem neşe hem sinir kaynağı :D allahım yok öyle  birisi ya :D adam hem rahat hem pimpirikli (tabi yüzdeye vurursak bu durumu %90la %10 olur :D ). hem dalgacı hem saf hem bilmiş hem de komik bi gözlüklü şirin vakası atlattık :D öle işte akşam faslını anlatmıcam çokça özel şeyler olduğu için ama allahuekber wuhuuuuu çok eğlendik yavrular. konuştum konuştuk dertleştik. hüzün mutluluk kahkaha bol espri hepsi bu buluşmadaydı :D hepinizi pek sevdim yavrular hayatlarımız hep böyle kesişsin inşallah ;) ayrılırken sarıl sarıl bi hal olduk ama aklıma en çok bigayımın öldürücü sarılması geliyo. adam bir sıktı benim bıngıl etim yanlardan fışkırdı resmen :D adam tuttuğunu koparıyur hey maşallaaah :D oyuncak ayımda evin küçük oğlu misali herkesin korumaları kollamaları altında eve uğurlandı. yaşça da en küçüğümüz olduğ için arkasından baktık kaldık :) en son prensesimle ayrılırken sarıldık sonra bi daha sarıldık kopamadık :/ allahım bi daha buluşma nasip et diyerek allahuekber wuhuuuuyla bitiriyorum bu yazıyı yavrular. kurduğunuz dostlukların böyle olması ve hiç pişmanlık duymamanız dileğiyle.

p.s: prensesim bi dahaki buluşmamızda da böyle plansızlığın dibine vuralım olur mu ;) plansızlık forevaaa :D bi de sanki hiç görüşmemiş gibi değildi ortam sanki bi ara biri niye gelmedin diye sitem edicek gibiydi o derece ya da ben öyle hissettim bilemedim :)

9 yorum:

oyuncak ayıcık dedi ki...

o kadar samimiydi ki ortam. girdiğim saçma sapan ortamlardan sonra şok oldum. kendimi korumaya alma gereği duymadım.

entrikayı, kötü niyetli insanlarla olan anılarımı bi tarafa attım.

huzur doldum anlayacağın. böyle birinizin dizine başımı koyıyım da hiç konuşmadan sizi izliyim istedim.

One Girl Two Boy dedi ki...

Pandiskom canım birtanem yerim yerim yerim isiriririm minciririm :)))) o ilk buluşmamız aklımdan gitmicek seker ayrıldığımız anıda hatırlamak istemiyorum şahsen hüzün bombardımanı :((( bir daha gel hep gel hep gel benim caaaanimmmmm pandiskommmmmmm öperim o yumusacik killi yanaklarından :))))

Dumbledore1990 dedi ki...

Vallahi kıskanıyorum sizi. Böyle orta yerimden çaaat diye çatlayacağım :D

huzur dedi ki...

Oooohh Panda bey keyfinize diyecek yok:) Hadi hakkinda hayirlisi olsun, bu sefer hic ama hic uzulmezsin umarim...

Gay Panda dedi ki...

@peluşum yavrum kendini korumaya al tabi ama bizim gibi hepimizin oluşturduğu ortamların olduğunu da unutma yavrum. masalsı bi gündü işte :)

@yayık ayranım yavrum seninle tanışmak da isterim. inş ilerde güzel günlerde buluşuruz. çatlama ;)

Gay Panda dedi ki...

@prensesim vangörlüm :) ben sana daha ne diyim ne yorumu ypayım yazdığına ne diyeyim bebeeem :D gralıçam benim :) hep benm yanımda ol istiyorum ben senin hep yanında olucam prensesim. başka bi buluşmaya inş ya da daha erkende olabilir belkim ;)

Gay Panda dedi ki...

@huzurum :) yavrum gel senle de görüşelim :) güzel dostluklar kuruyorum ve mutluyum ;) inş sizin dostluklarınız da böyle olur.

Adsız dedi ki...

hayatına hep bunun gibi iyi şeyler olur

Gay Panda dedi ki...

@çiklatalım inş yavrum hepimizin böyle güzel dostlukları olur da buluştuktan 2 gün sonra bile onları özlemekten helak olursun ;) amin çocum cümlemize :)