26 Haziran 2012 Salı

Teras keyfi ve Cengiz Semercioğlu'na mail


bloguum :) dün geceyi anlatayım hemen :) yemekleri hazırladım pilavımı demlenmeye bıraktım ve sofrayı hazırladım. sevgilim geldi 2miz birlikte ablamı bekliyoruz. 5 dakka sonra ablam aradı ve metrodan indim nereye geleyim dedi. bende evi hemen tarif ettim. zili çaldı kapıyı açtık içeri buyur ettik. biraz heyecan vardı sonuçta sevgilimin evi benimde kaldığım ama ablamın buraya geleceğini hiç tahmin etmemiştim. direk sofraya oturduk. kırmızı tavuğumdan yapmıştım klasik olarak ;) pilavla yedik oooh misss :D ablamda sevgilim de bayıldılar. ablam gelirken 1er bira almış gelmiş onu içtik püfür püfür esen terasta yemekten sonra. sonrasında kahve içelim dedik ben kahve yapmaya gittim ve özellikle sevgilimi ve ablamı yalnız bırakmak için :) ne konuştular çok merak ettim ama baya bi güldüler :D çok sevindim böyle olmasına. içim baya bi rahatladı. sonra kahveler içildi ev turu atıldı. sohbet muhabbet derken vakit geç oldu ve ablamla birlikte çıktık ben onu oteline bıraktım sonra eve döndüm. gelirken dondurma aldım tabi denim deliye süprüz olsun diye :D açtık dondurmalarımızı yedik afiyetlen :) çok teşekkür ettim sevgilime. ablamı evine davet ettiği için. çok mutlu oldum 2sini öyle görünce ve tüm akşamı düşündüm de gayet güzeldi. ablamda beyimi çok sevdiğini söylemişti zaten dün bi daha söyledi :) ihi :D neyse efenim altı üstü bi yemek evet ama önemi ve değeri büyük benim için hoh :D



gelelim 2. olayımızaaaa. öncelikle Cengiz Semercioğlu köşesinde bloggerları yayınlıcakmış efenim. geçen gün gazete alınca okudum kendisinin köşesinden. neyse efenim adam üşenmemiş ayırmış yemek kültür sanat vs. diye blogları ve her hafta (yanlış hatırlamıyosam) yayınlıcakmış bitanesini. bende oturdum düşündüm. blog dünyası bilgi veren haber veren ya da kişisel olaylar dışında şeylerin aktarıldığı bi yer değil sadece dedim. cengiz beye bi mail yazayım dedim. sonuçta blog dünyası var biz de varız ve bizim konularımız daha doğrusu hayatlarımız da önemli. neyse ya maili gönderttim:

Merhaba Cengiz bey yada Cengiz abi desem daha iyi olacak sanırım. Gazete kültürünü ne zamandır kaybetmiş bir kişi olarak geçen gün almak aklıma geldi. Malum günümüz çağı internet çağı olduğu için her şey internetten takip ediliyor. Haber olsun magazin olsun köşe yazarları olsun... Ben ne haberlere adamış birisi olarak göstereceğim kendimi ne de köşe yazarlarına adamış fakat geçen gün aldığım Hürriyet gazetesinde sizin köşenizde okuduğuma göre blog dünyası artık baya bi ünlü olmuş :) Sizin de bloggerları ve blogları yayınlamaya başlayacağınızı okudum. Kültür-sanat, yemek, politika vs. gibi bir çok kategori var ama şunun da dikkatini çekmek isterim ki blog dünyasında kendi düşüncelerini ve kendi hayatlarını anlatan bir çok eşcinsel blog yazarı ve blogu da var. Bu konuda hassasiyetiniz vardır yoktur o konuda birşey diyemeyeceğim fakat sonuç itibariyle blog dünyasında olanları kategorize edip yayınlarken biz ve bizim gibileri de es geçmemenizi isterim. Sonuç itibariyle bir kültür-sanat haberleri paylaşmıyoruz ama biz de hayatımızdan bir kaç cümle, yaşadıklarımızdan bir kaç olay, düşündüklerimizden bir kaç söz ve en zoru olan gizli varlığımızdan ve bize yönelik yaklaşımlardan bir demet sunuyoruz. Bu konuda size ne zoraki bir yaptırımla konuşuyorum ne de başınızı ağrıtacak şekilde mail atmayı planlıyorum. Sadece ilgi alanınızdır değildir ya da farkındalığınız vardır bir şey diyemem ama hatırlatma gibi görüp söylemek istedim. Şimdiden kolay gelsin iyi çalışmalar iyi yazılar.

Kimliğimi gizli tuttuğum için özür dilerim.

Panda

cevap gelir mi bilmiyorum ama bakalım hep birlikte görücez ;)


5 yorum:

Unknown dedi ki...

pandam biliyor musun dün bende yazdım cengize mail... bakalım dikkate alacak mı? ama alması gerekir burada türk eşcinsel hayatına dair büyük hizmetler veriyoruz heaheahhea...

neyse ablan ile beyinin bu kadar çok iyi anlaşmasına çok sevindim.. düğünde göbek atacağız gibi duruyor..

Gay Panda dedi ki...

yavrum valla aklımda mail yazmak gbi bişey yoktu ama geldi bi an dellenip yazdım :) du bakalım bi mailin nesi var 2 mailin sesi var :D ablamla sevgilim baya iyi anlaştılar gibi ;) düğün desen çok şenlikli olcak emin ol ;)

pistisvejanus dedi ki...

benim yazılarımı paylassa gazete kapanır arkadaş:):):)

Gay Panda dedi ki...

yok be pistis kapanmaz bence gazetenin trajı artar ;)

gay werther dedi ki...

ablanla sevgilinin iyi anlaşmasına sevindim :)
ve mail içinde tebrik ederim iyi yapmışsın ama cengizciğim cesaret eder mi bilemiyorum açıkçası :)